Vitaelife Pharma Omega 3 – kolik to stojí a zda to stojí za nákup

Vitaelife Pharma Omega 3 - kolik to stojí a zda to stojí za nákup
Vitaelife Pharma Omega 3 - kolik to stojí a zda to stojí za nákup

Móda pro zdravý životní styl je velmi dobrá, ale“ class = „alignleft“ width=“420″ height=“240″ />

http://extra.god4.net/image/wp/omega3-big1.jpg“]

Omega 3″ alt=“ne příliš horlivý. Například spuštění do lékárny s vitamíny. Zvláště často se v posledních několika letech uvedené tzv omega-3, -6, -9. V případě, že jsou tak nezbytné pro naše tělo jako omega-3? Co je užitečné, aby se mastné kyseliny a pro koho?

Co je nenasycená mastná kyselina?

Víme, že potraviny obsahují tři hlavní kategorie živin: bílkovin, tuků a sacharidů. Ale ne každý ví, co jsou užitečné nebo škodlivé. Bílkoviny a sacharidy jsou základními stavebními kameny většiny buněk v našem těle, které z nich dělá velmi důležité. Ale tuky vnímáme jako něco zcela zbytečné a dokonce škodlivé (obezita, ateroskleróza apod). pro krásu a zdraví. Ale proč potom jsme lékaři doporučují takové léky jako je rybí olej nebo omega-3? Jejich cena je nízká, a my je často ignorují.

Za prvé, protože tuk je zásoba energie našeho těla. Jejich počet ve stravě zdravého člověka by neměla být menší než 40%. A kromě toho, že jsou živná půda pro buňky syntetizovat mnohé ze sloučenin nutných pro normální fungování všech orgánů a systémů.

Ale jeho účinek na organismus tuky jsou velmi odlišné. Nadbytek nasycených mastných kyselin obsažených v potravinách živočišného původu, vede k kardiovaskulárních onemocnění a obezity a nedostatek nich -., Aby suché vlasy a pokožku, letargie a General podrážděnost, deprese

omega3 big1 Vitaelife Pharma Omega 3   kolik to stojí a zda to stojí za nákup polynenasycené mastné kyseliny, jako je omega-3, omega-6 a -9, jsou nezbytné pro naše zdraví. Podílejí se na většině chemických procesů v těle. Ale nejcennější a nejvíce chybí, jsou považovány za omega-3. co je dobré k jídlu. – oni nejlépe vědí, těhotné ženy a mladé matky

Jaké jsou výhody omega-3?

Index Stránek

polynenasycených mastných kyselin omega-3 největší vliv na výkon těchto funkcí a systémů těla: „]

  • kardiovaskulární systém. Dostatečné množství této látky zajišťuje normální hladiny cholesterolu v krvi, která je, snižuje hladinu „špatné“, který je uložen na stěnách krevních cév. Také použití omega-3 při léčbě srdečních problémů snižuje riziko vzniku krevních sraženin a způsobuje, že cévy více silné a pružné.
  • pohybového aparátu. Nenasycené mastné kyseliny omega-3, omega-6 přispívají k lepšímu vstřebávání vápníku a tím zvýšit pevnost kostí, proti osteoporóze. Omega-3 také chrání klouby, což je pružnější, to znamená, že zabraňuje artritida a jeho varianty.
  • nervového systému. S dlouhodobým nedostatkem omega-3 v lidské stravě narušené komunikace mezi nervovými buňkami v mozku, které vyvolává vývoj onemocnění, jako je chronická únava, deprese, schizofrenie, bipolární porucha a některé další.
  • kůže, vlasy, nehty první odráží nedostatek omega-3. Co je užitečné, aby se tento vitamín v kapsli? Takže můžete nejrychleji k vnějším vlivům:. Vysoušeč stratifikaci, stane hladká a lesklá, na tváři pupínky zmizí, a nehty jsou silné a hladké
  • Mnoho onkologové říci, že nedostatek omega 3 může způsobit rakovinu prsu, montáž a tlusté střevo.

Omega-3 pro těhotné ženy a děti

nejpodstatnější polynenasycené mastné kyseliny pro ženy během těhotenství a kojení. Během těhotenství se aktivně podílejí na tvorbě mozku a periferního nervového systému na“ class = „alignleft“ width=“420″ height=“240″ />

http://extra.god4.net/image/wp/omega3-big1.jpg“]

Omega 3″ class = „alignright“ width=“320″ height=“147″ />

dítě, tak ženské tělo každý den dává dítě o 2 g omega-3. Kapsle přírodní rybí tuk, nebo se mohou syntetizovat pomocí kyseliny v tomto případě bude velmi účinný, tak, aby se potřebné množství vitamínů z potravy je problematické, a to zejména při toxikózy.

Pokud se neposkytují těhotné ženy s normální omega-3 mohou být vystaveni riziku pozdní otravy, předčasný porod, a deprese.

>>>>  Ostelife - recenze a cena, krém na klouby

Znaky nedostatku mastných kyselin omega-3

Nejzřetelnější známkou nedostatku polynenasycených mastných kyselin omega-3 je zhoršení vlasů kůže a nehtů. Vlasy jsou nudné a suché s roztřepené konečky vlasů a lupy. Akné, vyrážky a odlupování na kůži mohou také mluvit o nedostatku této kyseliny v těle. Nehty začnou vrstvit a rozebrat, stává nudné a hrubý.

omega3 big1 1 Vitaelife Pharma Omega 3   kolik to stojí a zda to stojí za nákup Další příznaky patří deprese, zácpa, bolesti kloubů, vysoký krevní tlak.

Denní sazba

Při určování denní příjem omega 3 (kapsle to nebude nebo potravinám – bez ohledu na to), které potřebujete mít na paměti, že tělo, tyto kyseliny nejsou syntetizovány, v uvedeném pořadí, musíme získat celou zásobu z vnějšku , Každý den zdravý člověk by měl dostat od 1 do 2,5 g polynenasycených mastných kyselin omega-3 a 4 až 8 g omega-6.

těhotenství a kojení dítě ženský požadavek na omega-3 se zvýší na 4-5 gramů denně. Kromě toho, je doporučená dávka léčiv na bázi omega 3 (návod k použití by měly být zkoumány nutně) se zvyšuje v těchto případech:

  • v chladném období;
  • v kardiovaskulárních chorob (hypertenze, ateroskleróza);
  • , když psychické deprese, deprese;
  • v léčbě rakoviny.

v létě a na snížení krevního tlaku se doporučuje omezit potraviny, které obsahují omega-3.

Potraviny s vysokým obsahem omega-3

Existují tři hlavní kategorie výrobků, které obsahuje maximální množství polynenasycených mastných kyselin. Tento rostlinný olej, rybí a ořechy. Samozřejmě, že omega-3 a další potraviny, ale v mnohem menším množství. Přečtěte si více o obsah polynenasycených mastných kyselin omega-3 na 100 gramů potravin, které máme k dispozici říct tabulky.

Ryby жир99Семена льна18Печень трески15Рапсовое масло10,5Оливковое масло9Грецкие орехи7Скумбрия5Тунец, сельдь3Форель, лосось2,5Палтус1,8Соя1,5

Velice obsah minerálních živin v různých výrobků závisí na způsobu jejich pěstování, přípravu a konzumaci. Například, s nakládaná zelenina nebo uzených ryb její celý přívodní omega-3 je ztracen, ale zachovává v oleji, udržuje mastných kyselin.

Je proto důležité sledovat nejen dieta, ale i správné vaření.

>>>>  Nomidol - skutečné názory, jak na to - přísady

Omega-3 návod k použití

Pokud se rozhodnete naplnit nedostatek mastných kyselin v těle pomocí léků, je nejlepší se poradit se svým lékařem a přečtěte si návod na doporučený lék.

Standardní Způsob použití všech výrobků obsahujících omega-3 (cena je závislá na kvalitě materiálu a je, že na začátek při 120 ° C … v balení), naznačuje, dvěma způsoby -. Prevence a léčby

Pokud lze identifikovat nedostatek těchto mastných kyselin v těle, lék je třeba vzít 2-3 kapsle denně po jídle po dobu jednoho měsíce. Lékaře doporučení se může lišit od způsobu popsanému v uživatelských dávek v závislosti na stavu pacienta.

Aby se zabránilo všechny vaše rodina může mít v chladné přípravy sezónu s omega-3, který je vhodný pro děti od 12 let a dospělí užívají 1 kapsli denně po dobu tří měsíců. Pro děti dávka musí přiřadit pediatra.

Kontraindikace

S opatrností a pod lékařským dohledem je třeba brát drogy s omega-3 pro lidi s onemocněním ledvin, jater a žaludku, ale i ve stáří.

Nedoporučuje se tyto léky:

  • , pokud jste alergičtí na rybí tuk;
  • Při selhání ledvin a kameny ve žluči nebo močového měchýře;
  • během aktivní TB;
  • u onemocnění štítné žlázy.

Jak správně používat mastné kyseliny?

omega3 big1 2 Vitaelife Pharma Omega 3   kolik to stojí a zda to stojí za nákup Samozřejmě, maximálně užitečných látek a vitamínů obsažených v čerstvých potravin nebo podrobených minimálním zpracováním. Totéž by mělo platit na výrobky s vysokým obsahem omega-3, což je užitečné dodržovat následující pravidla:

  • Rostlinný olej pro použití v salátů, jako při smažení velkou část mastných kyselin bude zničena. Mimochodem, mějte olej daleko od Slunce – v lahvích z tmavého skla
  • .

  • Lněná semínka jsou také nejlépe přidal syrové do salátů nebo jako koření v hotových jídel.
  • Ryby chcete zvolit syrové, nesmí zmrznout.
  • Konzumace 5-10 jader vlašských ořechů, budete zajistit denní dávku omega-3.

Nezapomeňte, že vysoce kvalitní a zdravá výživa je schopen se s námi setkat v polynenasycených mastných kyselin. Je-li správně navržen dietu jakýchkoli dalších léků, které potřebujete.

Emilie Jurečková
About Emilie Jurečková 128 Článků
Emilie Jurečková je 25 let starý umělec, který rád sleduje sport, plavání a vandalizaci autobusových zastávek. Je zábavná a kreativní, ale může být také velmi nudná a trochu nudná.Je to česká muslimka. Začala studovat chemii na vysoké škole, ale nikdy nedokončila kurz. Je vegetariánka.Fyzicky je Emilie v dobrém stavu. Má průměrnou výšku, bledou pleť, blond vlasy a černé oči. Má monobrow.Vyrostla v sousedství dělnické třídy. Byla vychována ve šťastném rodinném domě se dvěma milujícími rodiči.V současné době je ve vztahu s Milesem Donaldem Watsonem. Miles je o 5 let starší než ona a pracuje jako umělec.Nejlepší přítelkyně Emilie je bojující umělec Margot Cooperová. Jsou neoddělitelné. Ona také visí kolem s Clyde Hill a Veronica Li. Baví se spolu chodit.